-Smile- ;)


Eh, asal title post belog kau malam ni ‘smile’ (?)

=)

Haa,.

The answer is mungkin malam ni, sepanjang saya tulis post ni penuh dgn senyuman~
Ceh!

Ok, First of all..

Thanks to my lovely ONE sebab da bagi nikmat kebahagiaan hari ni.
I love YOU, Allah ♥ Syukur, Alhamdulillah.

*My lovely one tu ALLAH la  =P ( HE’s everything for me,ok) hehe!

Saya sangat gumbira ,.!

Hah? Why?

Yang pertama :

Dapat jumpe kakak saya !! Da bertahun2 kiteorang tak jumpe woo,. Walaupun pertemuan tadi sangat singkat dan kami tak sempat menghabeskan masa bersama2 dgn sebaiknya. Tetaplah aku merasai, betapa hepy dapat tengop mukanya yg chubby,. Chumel awOk sekarang tau ^__^ hik!

Btw, thanks a lot to Mr. Lawa, who has driven us to MRSM Pasir Tumboh.
Kalau tak kerana adanya driver, kami takkan dapat jumpe each other doe.
So,
Incik driver, ~ Jasamu dikenang ~

Yang kedua :

Yeay ! Saya da jadi budak yang semakin matang -___-
(bajet puji diri la pulak)

Kenape?

Sebab saya da lebih pandai guna situasi, guna masa, keadaan yang ada sekarang.

Dari segi mane ni awak oi?

Dulu, Farisya ni seorang budak yg sangat :

  • Manja
  • Penghiba
  • Mengada2
  • Kalot
  • And bla..bla..bla..


Alahai~ ape ke buruk sangat sikap budak ni. But Yes ! I admit, semua tu betoOool !
Serious saya cakap, betuuulll !! percaya kan? percaya kan ?
(ye kan jelah readers,hehe)      

Ok ! Stop melalut !

Balek kepada point asal à M.A.T.A.N.G

Hehe! Bagus la sya. So far, thanks for a special Person, I appreciate sangat2 lah. Serious saya cakap, awak banyak tarbiyah saya. Memang saya ni ibarat direndam dalam klorox doh oleh awak, haha! Tapi sayangnya, ade lagi kesan degil yg tak terhapus,.
(tengah cuba guna varnish pulak ni => )

“TIADA HALANGAN HANYALAH PELUANG”

So, wanna use this opportunity baik2 lah !

Yang ketiga,.

Ma balik rumah doh. Yeay !

Ma,.
Selama 2 hari Ma gi KL. Abah keboringan dirumah. Almaklumlah, anak2nya semua busy belaka.

** disebabkan terlalu hepy, semua org yg saya tengop rase macam nak peluk kot!!

The last one :

Dapat hadiah lagi ;)

(Untung kau )

Thanks Ummi, Jubah dari Jordan ni sangat chantek dan unik ^__^
Farisya suke !

Alhamdulillah rezeki Allah, Terima Kasih.

P/s : Okea, study pulok ! babai ~

#Lepas belek diari tadi, rupanya peristiwa 22 and 23 June 2009  tu berulang lagi ! semoga ni berita gembira buat saya, amin ! Allah, tetapkanlah sebaik2nya .. ^^

Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

USAHA-USAHA KEMENTERIAN PELAJARAN MALAYSIA (KPM) DALAM MEREALISASIKAN MATLAMAT YANG TERKANDUNG DALAM FALSAFAH PENDIDIKAN KEBANGSAAN (FKP)

Banding Beza Prinsip-prinsip Aqidah Ahli Sunnah Wal Jamaah Dengan Aqidah Yang Menyeleweng Dalam Aspek Definisi Iman, Sumber Aqidah, Pendekatan Ilmu Aqidah, Perkara Ilahiyyat, Nubuwwat dan Ghaibiyyat

Sedetik Lebih . . .