Hanya sekejap.


Bismillahirahmanirrahim..

Hmm,,

Hari ini sekali lagi kena tinggal rumah L  ooohh~ TAK SUKA!

Sebenarnya,

Beberapa hari yg lepas memang da takde kat rumah. Bawak baju pun bajet taknak balik dah,hehe and nak terus ke lokasi pertandingan je. Tak sampai lebih dari 3 hari dah nak balik kot. -malu je-

Masa tu rase macam tertinggal hati je kat PP. Rase nak balik rumah yg teramat.

So that, aku amik keputusan NAK BALIK!

Time tu no one boleh marah or tak bagi, sebab saya tetap jugak nak balik! Ok.. -kejam-

Lepas balik sini, org itu tidak henti2 muncul dalam mimpiku,.

Kenapa yar?

Aish~ mainan tido je kot. Nak kate rindu? Ada la skeet,kuang3! -takde maknanya-

Masa kat rumah,boleh dikatekan setiap minit aku dapat msg :

“kak isya, bila nak datang sini”

Or

“kak isya, cepatla mari”

Or

“kak isya kami rindu !! cepat la!”

Haih~ kalian ini mengganggu aku dirumah aja,. Haha

Ok, kak tengah packing2 barang la ni nak gi..

Aku amik mase sekejap untuk update blog sebab nak mintak readers ku sekalian mendoakan kejayaan bersamaku setibanya dirumah kembali nanti,ok!

P/s: Mohon doa daripada kalian semua. Semoga Allah merahmati kalian yg mendoakan kejayaanku ^^ terima kasih! Jumpe lagi~

Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

USAHA-USAHA KEMENTERIAN PELAJARAN MALAYSIA (KPM) DALAM MEREALISASIKAN MATLAMAT YANG TERKANDUNG DALAM FALSAFAH PENDIDIKAN KEBANGSAAN (FKP)

Banding Beza Prinsip-prinsip Aqidah Ahli Sunnah Wal Jamaah Dengan Aqidah Yang Menyeleweng Dalam Aspek Definisi Iman, Sumber Aqidah, Pendekatan Ilmu Aqidah, Perkara Ilahiyyat, Nubuwwat dan Ghaibiyyat

Sedetik Lebih . . .