Aku : Hanyalah sepotong mimpi.


Assalamualaikum Warahmatullahi Wabarakatuh.

Wahai diriku,

Janganlah kau hujani aku dengan pertanyaan,

Kerana pasti akan mengecewakan.

Fahamilah pengertianku ini


Setiap insan punya perasaan.

Setiap cinta perlukan pengorbanan.



Walau sekejam ini sanggupku lakukan.

Sanggup berpisah dgn perasaan sendiri

 demi menjadi hamba yg taat.

Tanpa sedar,

Dalam hatiku ini sebenarnya aku ingin mendekati

Dalam hatiku ini sebenarnya aku ingin memiliki

Namun,

Nikmat cinta selepas kahwin akan pudar dek keakaraban ini.

Renunglah sejenak perbezaan cinta dan ketentuan.

Mana yg akan jadi pilihan?

Allah,

Jagakan dia.

Dia tetap milikMu bukan kepunyaanku.

Jangan biarkan aku lalai yaAllah.

Sekiranya berjodoh,

Jangan biarkan kebahagiaan kami terhakis kerana ini.

‘Jodoh takkan lari walau tak dikejar’


Semoga Allah tetapkan ;)



Anggaplah aku sepotong mimpi.

Tetapi. Sekarang,

Jika kamu bermimpi,

Cepat2 lah bangun agar aku beralih dalam mimpi itu.

Jika kamu melihat depan mata,

Cepat2 lah kamu bermimpi agar aku tak wujud lagi.

p/s:
Khas untuk diriku.

Kite tetap sahabat -__- hehe!

Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

USAHA-USAHA KEMENTERIAN PELAJARAN MALAYSIA (KPM) DALAM MEREALISASIKAN MATLAMAT YANG TERKANDUNG DALAM FALSAFAH PENDIDIKAN KEBANGSAAN (FKP)

Banding Beza Prinsip-prinsip Aqidah Ahli Sunnah Wal Jamaah Dengan Aqidah Yang Menyeleweng Dalam Aspek Definisi Iman, Sumber Aqidah, Pendekatan Ilmu Aqidah, Perkara Ilahiyyat, Nubuwwat dan Ghaibiyyat

Sedetik Lebih . . .