Good Bye kelate!



Mood: sedih ;(

Kenape saya sedih bila nak tinggal tempat kelahiran saya:

1-saya akan rindu bed saya ! …Satu2nya benda yg kalau boleh saya nak usung pegi sane sini bila kena bermalam.

2-saya akan rase ‘jauh’ dgn org2 yg saya syg …even ade sesetengahnya tak tinggal kat PP sbb carry on studies ke negeri org pun. Tu la reason kenape tiap kali nak pergi jauh saya text awak, dulu je tapi sekarang tak lagi  -__-

3-saya akan merindui ‘org tu’ …pelik bebenor gamaknya!

4-saya tak suka berjalan jauh… pening kepalo eden haa.

Alhamdulillah belum tamat SPM lagi da ada Principal Primary school yg swasta chop saya jadi ustazah. Hihik!

>>Ustz Farisya<< Lucu kot!

Saya  teragak2 jugak nak terima, tengop dulu ye Ummi ;)

Tiba2 ma cakap:

“sape la nak gi antar KL nanti”

Kakak saya yg tak berapa nak chantek nyakat:

“Larr ma biar dia sorang2 jah. Dulu kan kate nak ngaji jauh mesti tak takut naik flight sorang2. Boleh ngejah pilot skali..haha”

Amboi! Hang peril chek na~ dush!dush!

Haaa,, sekarang ni nak tinggal kelate la ni. Ooo my bed! I’ll miss u~ sob3

Exam ada 4 subjek lagi sempat pulak nak pergi hols! -ape keje la-

Saya ikot org je, kalau cakap ‘NO’ nanti dorang warning saya balek -,- so, dgn paksarelanya saya pergi ok! -puas hati ko?- haha, gurau jee.

Dah2, pi pack barang nu..

Urgh!~!@#$%^&*()_+ papai~

Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

USAHA-USAHA KEMENTERIAN PELAJARAN MALAYSIA (KPM) DALAM MEREALISASIKAN MATLAMAT YANG TERKANDUNG DALAM FALSAFAH PENDIDIKAN KEBANGSAAN (FKP)

Banding Beza Prinsip-prinsip Aqidah Ahli Sunnah Wal Jamaah Dengan Aqidah Yang Menyeleweng Dalam Aspek Definisi Iman, Sumber Aqidah, Pendekatan Ilmu Aqidah, Perkara Ilahiyyat, Nubuwwat dan Ghaibiyyat

Sedetik Lebih . . .