Aku : Masih merindui ~





Assalamualaikum qalb.


“Masihkah engkau setia dengan cintamu?”


>Saat ini diriku dihimpit  rase yang penuh dengan penyesalan.<

Aku merindui dugaan dan ujianNya.

YaAllah,

Aku merindui mehnah daripadaMu

Kerana aku ingin menikmati cinta dan kasih sayangMu

Yang dulunya menjadi sinar dalam kehidupanku

YaAllah,

Sungguh, di dalam hati ini

Aku semakin bimbang jika hari ke hari yang aku tempuh

Akan semakin menjauhkan jarak kite

Aku takut untuk kehilangan cintaMu yang hebat itu

YaRahman,

Jadikan aku ini hamba yang solehah

Agar aku sentiasa mengharapkan cahaya hidayahMu

Agar aku tidak kehilanganMu

Kerana Iman di dalam jiwaku ini bisa bertambah dan berkurang

Lantas, Janganlah Engkau berpaling dari hamba yang dhaif ni.

YaRahim . . . Kasihanilah aku.

Aku merindui saat indahku bersamaMu. Saat dimana ujian singgah padaku dan membuatkan aku semakin hampir denganMu. Maka saat itu aku tidak akan lupa dan lalai tetapi aku mampu menikmati cinta dan kasih sayang khalidku sendiri.. Subhanallah!


p/s:

Bersangka baiklah pada Allah.
Nikmatilah ujianNya, kerana itulah tanda cinta Allah kepada hambaNya.
Gunalah mase yang ada dgn sebaiknya untuk menikmati CINTA YANG AGUNG.

Ampunilah dosaku yaAllah.

Love Allah!

Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

USAHA-USAHA KEMENTERIAN PELAJARAN MALAYSIA (KPM) DALAM MEREALISASIKAN MATLAMAT YANG TERKANDUNG DALAM FALSAFAH PENDIDIKAN KEBANGSAAN (FKP)

Banding Beza Prinsip-prinsip Aqidah Ahli Sunnah Wal Jamaah Dengan Aqidah Yang Menyeleweng Dalam Aspek Definisi Iman, Sumber Aqidah, Pendekatan Ilmu Aqidah, Perkara Ilahiyyat, Nubuwwat dan Ghaibiyyat

Sedetik Lebih . . .