Welcome back, Farisya!

Assalamualaikum... sila laa jawab!

   Sekian lama membisu kini aku datang =) hihok!



Semoga readers sekalian sihat dibawah rahmatNya sentiasa..amin!

Rasanya terlalu rindu nak menaip tapi tak sempat..

   Lepas dah dapat result SPM baru-baru ni, mati terus hajat nak update blog. Sibuk dgn urusan lain. Ohya, hampir terlupa pulak, anyway jazakumullahu khairan jaza' semua! Alhamdulillah, walaupun agak terkilan dapat jugak capai target Mak sendiri =) Memadailah dapat title yg akan menjadi kenangan terindah buat diri sendiri sepanjang bergelar student sekolah, kan. hehe!

   Kali ini masih tak de cerite nak dikongsi. Hanya singgah nak sapu debu yang dah tebal kat blog ni. Sekarang, saya sibuk menghabiskan masa bersama dia,dia dan dia yang tercinta! Sahabat menjadi teman setia sekarang. Kesedihan dia, dah pun dapat saya rasai. Bagaimana takut dan tak inginnya dia berpisah dgn diri ini. Sabarlah sahabat, teruslah berjuang! Saya akan selalu dihati awak.


Sudah cukup... cukup...sudah!

^_______^"

Hari masih cerah, senyumlah semua~

Ayuh kite lemparkan senyuman termanis buat org tercinta..

Moga-moga hari sentiasa bahagia =)

Salam Sayang semua!

*Tunggu post akan datang yee.. hehe

Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

USAHA-USAHA KEMENTERIAN PELAJARAN MALAYSIA (KPM) DALAM MEREALISASIKAN MATLAMAT YANG TERKANDUNG DALAM FALSAFAH PENDIDIKAN KEBANGSAAN (FKP)

Banding Beza Prinsip-prinsip Aqidah Ahli Sunnah Wal Jamaah Dengan Aqidah Yang Menyeleweng Dalam Aspek Definisi Iman, Sumber Aqidah, Pendekatan Ilmu Aqidah, Perkara Ilahiyyat, Nubuwwat dan Ghaibiyyat

Sedetik Lebih . . .