Andai ini takdirNya, aku . . . . .

 Assalamualaikum semua!

Semoga senyuman hari ini lebih manis =)

Saat ini, saya D I L E M A !! satu patah kata cukup menggambarkan diriku sekarang . . .

 


Allah, 
Permudahkanlah..






Dah singgah sini, rasanya nak bercerite la pulak.. Hilang beban minda sekejap fikirkan semua ni..

Alhamdulillah, result SPM dah sebulan lebih diberitahu. Tawaran untuk temuduga jgk pun da dapat. Itulah nikmat yang saya syukuri. Allah.. Allah.. Syukran atas semuanya..

UM---- Menunggu saya utk temuduga

KISAS--- Memanggil saya utk Form 6

JORDAN--- Mungkin (tidak)

Semoga dipermudahkan!

rezeki Allah.. yg tidak terduga
 

   Utk dipendekkan cerite, dulu saya sangat bercita-cita nak menjadi sebahagian daripada KISAS's student.. Sekolah berprestasi tinggi, sape taknak..kan?  Then, bila sahabat2 da sibuk check tawaran Form 6, Eh! rasa macam nak check jgk laaa.. And Alhamdulillah rezeki di KISAS.. tut tut tahu pulak dapat sekali dgn budak pandai ni Hadi Pataepannang =) Legaaa.. ada jgk sama ngan aku!


UM? pulak interview.. 






Dapat atau tidak belum tentu tahu (?)






Jordan? Cita-cita pertama bila jejak kaki kat Sekolah Menengah..

   Kite tak berjodoh! Maaf.. Ma & Abah berat hati utk merelakan saya ke sana.. Bukan kerana maslah kewangan tapi kerana JARAK yang memisahkan.. Mungkin Abah risau dan pentingkan kesihatan saya. Redha Ma & Abah penting. Jadi, saya akur.

Dalam masa beberapa hari lagi saya & family akan fly ke negara org ..

 sedangkan . . . . .

Keputusan masih belum dibuat!

YaAllah, permudahkanlah urusanku.
Engkau cenderungkanlah hatiku kearah keputusan yang lebih memberikan aku kebaikan.
Engkau tahu ape yang aku tidak tahu. YaAllah..

Amin.


P/s: Readers! doakan yang terbaik buat saya.. Apa yang baik cubalah kongsi =)

Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

USAHA-USAHA KEMENTERIAN PELAJARAN MALAYSIA (KPM) DALAM MEREALISASIKAN MATLAMAT YANG TERKANDUNG DALAM FALSAFAH PENDIDIKAN KEBANGSAAN (FKP)

Banding Beza Prinsip-prinsip Aqidah Ahli Sunnah Wal Jamaah Dengan Aqidah Yang Menyeleweng Dalam Aspek Definisi Iman, Sumber Aqidah, Pendekatan Ilmu Aqidah, Perkara Ilahiyyat, Nubuwwat dan Ghaibiyyat

Sedetik Lebih . . .