Promote seket =)


Salahkah aku . . . (?)


Jom nyanyi ...


* Jangan lupa klik 'Play' dulu yee ^___^"


Hari ini aku dah berjanji pada diriku ini

Dimana ku harus melupakan dan pergi ku darimu



**:
Aku rela rasa kecewa dari terus merasa siksa seumur hidupku
Aku rasa biar begini takkan ku hampa pada perubahan darimu



Chorus:
Salahkah aku melupakanmu kerna ku tahu apa rasamu
Lepaskan aku ku lepaskan mu agar kau tidak terasa siksa
Dah ditakdirkan seperti ini bukan ku tahu apa nak jadi
Seperlu kita masih lagi hidup biar ku bahgia dengan kehidupan



Ohh…



[**]



[Chorus]



Seperlu kita masih lagi hidup biar ku bahgia dengan kehidupan



Dengan kehidupan 2x . . .

* The End*

Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

USAHA-USAHA KEMENTERIAN PELAJARAN MALAYSIA (KPM) DALAM MEREALISASIKAN MATLAMAT YANG TERKANDUNG DALAM FALSAFAH PENDIDIKAN KEBANGSAAN (FKP)

Banding Beza Prinsip-prinsip Aqidah Ahli Sunnah Wal Jamaah Dengan Aqidah Yang Menyeleweng Dalam Aspek Definisi Iman, Sumber Aqidah, Pendekatan Ilmu Aqidah, Perkara Ilahiyyat, Nubuwwat dan Ghaibiyyat

Sedetik Lebih . . .